DEN ROMANTISKA FÄLLAN

Igårkväll gick jag och Mittzi runt den stora delen av höglandssjön. Det var så himla skönt, snacka om att sommarkänslan kom fram. Sen då vi kom hem så gluttade jag på film, 17 again.. den är ju ganska löjlig, ganska söt och ibland lite rolig. Men därför man tittar på den, det är för att Zac Efron ser väldigt bra ut. Höhö. Han må se lite pojkig ut i just denna film, inte direkt manlig, men alltså... blicken! Vem skulle inte vilja få den blicken på sig? Jag vill verkligen se den nya filmen som kommit, med Zac Efron --> "the lucky one". Den verkar ju helt fantastiskt romantisk, man lär ju bli galen av all romantik. Om man ändå fick uppleva de romanser som man får se på film, jag tvivlar på att man någonsin får uppleva den romantiken, än hur kär och lycklig man är. Haha, oj, nu har jag gått in i den där romantiska fällan igen. Men hallå? Många lär känna samma som mig, alla vill väl uppleva den där enorma romantiken någon gång? Som typ, bara händer på film. Ehhehe. Bilden på Zac nedanför, där är han manlig... mMmmM.
Nåväl, jag gick och la mig 21.30, och fortsatte se filmen i sängen. Sen somnade jag typ direkt efter! Riktigt skönt må jag säga. Idag tog jag sovmorgon, jag hade ställt väckaren på 8 och hade tänkt att jag skulle fara ut på min tur runt höglandssjön då, men det spöregnade och då struntade jag i den idag. Och tog därför en sovmorgon till halv 10, men låg och drog mig till typ 10. Skööönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0