MOTIONSTIMME

Somnade ganska med en gång igår, som tur var. Med tanke på att jag såg filmen till 23.30... sedan var det upp med tuppen idag, klockan 06! Jobbat 7-15 idag, egentligen 7-16, men idag hade jag min motionstur fr. 15-16.

Så direkt efter jobbet for jag till höglandssjön och tog min vanliga tur runt den lilla delen. Idag, trots den fantastiska värmen, så gick det bättre än någonsin!! Minskade tiden med 4 min!! ;) yey! Och den turen tar ju inte direkt en timma, om jag säger så. Det är typ 3.10 km. Så nu har jag varit hemma ett bra tag, efter den turen, så nu ska jag ta med Mittzi på en tur. En längre sådan, om hon orkar, i denna värmen :) Så det blir nog en hel timma motion ändå! Hihi. Adiååås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0