SKÖNHETSSÖMN

Som jag anade, så sov jag fantastiskt gott inatt, i min renbäddade, underbara säng! Jag somnade som klubbad direkt jag la mig i ordning :) Men jag har drömt inatt, vilket jag inte riktigt gillade, ingen bra dröm. Jag drömde att jag gått och tatuerat mig, och att jag blev så sjuuuuuukt besviken och ledsen. Haha... det måste vara allt snack som jag och Johanna haft på jobbet, om tatueringar och om just GRYMT fula tatueringar, som gjorde att jag drömde det inatt. Halvt panik fick jag, mitt i min underbara skönhetssömn.

Nåja, jag ställde väckaren på 9 i morse, men snoozade till 10, det var så skönt i sängen och jag var trött. Klev upp och klädde på mig träningskläderna, for ner till höglandssjön och gjorde min tur runt den lilla delen. Sedan gick jag och Mittzi en liten del av den andra delen av sjön. Efter det for jag hem och åt frukost, Mittzi med, hon fick sin morgonportion. Sedan har jag bara njutit och tagit det lugnt. Så skönt att vara ledig :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

ha ha ha, jag önskar verkligen att du kunde göra de där damerna på händerna :D verkligt passande ;D Puss och Kram

Svar: Haha, det skulle vara något! Jag undrar om vi ska boka tid tillsammans, så då får du göra din enhörning ;) puss och kram!
Emelia Nordin

2012-06-14 @ 19:30:26
URL: http://www.wiiyoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0