STACKARS KATT

Jag blir galen på blogg-appen.... jag kommer inte in på den!! Jäkla skit. Och här på bloggen har dom gjort om helt, så man är lite virrig. Men jag fattar fortfarande inte varför man inte kommer in på appen, bara för att dom gjort om behöver ju inte den lagga... det ska vara för att dom håller på att göra om appen också, kanske. Jaja, we'll see. Skitsamma, det kan bara göra att jag bloggar ännu mindre, för jag bloggar mest från iphonen, ju.

Meneeee... idag då jag var ute och gick med Mittzi, då vid en häck, så gick Mittzi typ in i häcken och tillslut såg jag varför --> en katt. Jag sa till bebisen min, att akta sig från att bli klöst. Men efter en stund, så tyckte jag att katten rört på sig oerhört lite, för att vara en katt och vara så nära en hund?! Så då tog jag undan Mittzi och tittade in lite själv.. och då hänger den stackars lilla katten över nå kvistar, alldeles stelt. Så det var en död katt, huvva :( Jag tycker så synd om katten och även om ägarna, vilka det nu är, men dom lär ju undra vars deras katt håller hus, helt ovetandes om att katten inte lever längre. Usch... hade dom varit ute, dom som bor alldeles vid häcken, så hade jag pratat med dom. Men ingen syntes till. Hemskt i alla fall. Jag som älskar djur, vill inte se att dom farit illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0