STÄDARN

Jag tog tillslut tag i städningen, började smått poa på i sovrummet, tillslut kom jag till renbäddningen.. jag visste ju vilka påslakan och så, som jag skulle bädda med. Men då jag väl skulle bädda, då hade jag ju inget passande lakan och 2 andra örngott (har ju 4 kuddar, och det följer ju bara med ett per påslakan)! Så jag rusade iväg, först till jysk och dom hade ingenting bra. Så då for jag in på Hemtex, där fanns det inte heller det jag egentligen sökte, så det blev helsvarta lakan och örngott. Men det blev riktigt fint, och fräscht! Jag bytte även till passande gardiner, här i sovrummet och la en passande löpare på byrån :) Det blev så himla fint!! :D Sedan poade jag på lite till... blev hungrig och orkade inte laga middag, så min middag blev fil och flingor ;) Sen städade jag vidare, men kom tillslut på att jag ville ha ett överkast över sängen, innan jag skulle dammsuga i sovrummet. Så då dörna jag iväg igen, hittade ett tunt, svart och enkelt på rusta, för billiga 149:-

Men nu är det i alla fall fräscht här hemma hos mig, och allra helst här i sovrummet då <3 love it! Men skönt att ha städat, man är alltid så nöjd efteråt. Och sedan få duscha och lägga sig i en underbart renbäddad säng <3 lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0