VI TARE LUGNT VI

Jag och min bebis (Mittzi) är ute, vi tar det bara lugnt och tittar på allt som rör sig. Mittzi ser ut att må gott där hon ligger, hon ba stek ;) Jag är så jävla trött, så om jag lagt mig sådär, då hade jag somnat på en grisblink, lovar. Jag försöker dra på städningen, så därför tar vi det lite extra lugnt, haha. Dock har jag inget val, för jag rev ur sängen innan jag gick ut, och ska man renbädda så ska det städas. Så är det bara!

Jag har jobbat idag, kort dag. Direkt efter jobbet for jag runt min tur vid höglandssjön. Så himla skönt, men jag kan lova att jag inte var så fräsch efter, helvete va varmt det var att springa idag! Men jag klagar inte, njuter varje sekund som vi får någorlunda väder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0